ایده های تجاری آنلاین مددجویان

 

راه اندازی کسب و کار

 

چرا به یک ایده برای راه اندازی کسب و کار نیاز داریم؟

اغلب افراد فناوری های نوین را باعث و بانی از بین رفتن مشاغل سنتی می دانند. اما حقیقت این است که، این فن آوری های جدید باعث ایجاد مشاغل جدید و فرصت های شغلی آماده برای استفاده افراد می شود. از طرفی مشاغل سنتی نیز با استفاده از این فناوری ها می توانند کسب و کار خود را رونق دهند و کارهای اینترنتی پولساز را بسازند.

شروع یک تجارت آنلاین با توجه به پیشرفت هایی که صورت گرفته از همیشه آسان تر است. فقط از طریق رایانه و اتصال اینترنت می توانید این کار را به راحتی حتی در منزل خود انجام دهید. مهم ترین نکته این است که برای شروع نیازی به سرمایه گذاری هنگفت نیست و شما فقط به ایده راه اندازی کسب و کار نیاز دارید.

در این مقاله 27 ایده راه اندازی کسب و کار که را به اشتراک می گذاریم در مورد نحوه ی ایجاد مشاغل آنلاین است و برای موفقیت در این زمینه باید همچنان سخت تلاش کنید. 

 

1. یک وبلاگ راه اندازی کنید و از آن درآمد کسب کنید

وبلاگ ها یکی از موفق ترین راه ها برای شروع یک تجارت آنلاین و راه اندازی کسب و کار هستند. وبلاگ نویسان  معروف مانند دارن رووز و جان لی درآمد ملیونی در این زمینه دارند و تعداد این افراد در جهان کم نیست. اکثر کسب و کار های بزرگ اینترنتی، ایده راه اندازی کسب و کار خود را از یک وبلاگ ساده شروع کرده اند، همچنین هزاران وبلاگ نویس این کار را به عنوان شغل اول خود در نظر می گیرند.

راه اندازی یک وبلاگ بسیار آسان است و روش های زیادی برای کسب درآمد از آن وجود دارد. یکی از مهمترین و ساده ترین راه ها برای کسب درآمد از وبلاگ، نمایش تبلیغات با استفاده از امکانات گوگل است.

در حالی که می توانید در کمتر از 30 دقیقه یک وبلاگ برای خود راه اندازی کنید، برای موفقیت در آن باید روز ها و ماه کار کنید. شما باید به طور منظم محتوای مفید، سرگرم کننده و جذاب به مخاطبان خود ارائه دهید. قبل از شروع وبلاگ نویسی پیشنهاد می کنیم مقاله ما در این زمینه را مطالعه کنید.

خوشبختانه ایده های زیادی برای ارسال مطالب در وبلاگ ها وجود دارد که می توانید برای ایجاد محتوا به صورت مداوم از آن ها استفاده کنید. با رشد وبلاگ خود، می توانید با استفاده راهکارهای کسب درآمد از وبلاگ خود پول در بیارید.

همچنین می توانید از آن به عنوان بستری برای راه اندازی سایر مشاغل آنلاین استفاده کنید.

2. یک بازاریاب افیلیت شویدبازاریابی همکاری در فروش

بازاریابان افیلیت یا وابسته با پیشنهاد محصولات یا خدمات سایر شرکت ها به دیگران کمیسیون های فروش را دریافت می کنند. به این کار افلییت مارکتنیگ یا همکاری در فروش گفته می شود که بسیاری از سایت های فروش کالا در این زمینه فعالیت می کنند مثلا سیستم همکاری در فروش دیجی کالا.

بیشتر بازاریاب های افیلیت با راه اندازی وبلاگ ها، وب سایت ها و لیست های ایمیل خود، این محصولات و خدمات را به کاربران خود توصیه می کنند. آنها برای ایجاد چنین مطالبی برای مخاطبین خود نیاز به یادگیری استراتژی های مختلف بازاریابی آنلاین مانند سئو و بازاریابی محتوا دارند.

برای راه اندازی کسب و کار سیستم همکاری در فروش در وبسایت خود می توانید از افزونه همکاری در فروش ووکامرس استفاده کنید.

3. ایجاد و فروش دوره های آنلاین

اگر در یک زمینه مهارت خاصی دارید ، می توانید مهارت های خود را در قالب یک فایل آموزشی جمع آوری کنید و به افراد نیازمند به آن به فروش برسانید. فروش دوره های آنلاین یکی دیگر از ایده های راه اندازی کسب و کار برای شروع یک تجارت آنلاین است.

بسیاری از کاربران ترجیح می دهند با عضویت در دوره های آنلاین به سرعت مهارت و دانش لازم را در زمینه دلخواه خود کسب کنند. ایجاد یک دوره آنلاین با کمک نرم افزار LMS بسیار آسان شده است. اگر نمیدانید LMS چیست ما در مقاله ای جداگانه کاملا آن را توضیح داده ایم.

این سیستم عامل ها به شما امکان می دهد دوره های تعاملی با ابزارهای مدیریت آسان برای کلاس ها، دانشجویان، مطالب درسی و موارد دیگر ایجاد کنید.

مهم ترین نکته در این زمینه این است که شما با استفاده از وردپرس و افزونه های LMS همانند لرن دش می توانید بدون یک خط کد دوره های آنلاین خود را ایجاد کنید.

4.  یک فروشگاه تجارت الکترونیکی ایجاد کنید

ایده راه اندازی کسب و کار

فروش آنلاین محصولات و یا خدمات هرگز به آسانی  زمان حال نبوده است. هر کسی به راحتی می تواند در عرض چند دقیقه ساخت فروشگاه اینترنتی خود را شروع کند و یک فروشگاه آنلاین ایجاد کند و فروش محصولات خود را آغاز کند.

این محصولات می توانند کالاهای فیزیکی ( مواردی که نیاز به حمل و نقل دارند) یا محصولات مجازی مانند کتاب های الکترونیکی ، موسیقی ، نرم افزار و سایر مواردی که امکان ارسال از طریق اینترنت را دارند، باشد.

قبل از شروع این نوع کارهای اینترنتی پولساز ، شما باید تحقیقات خود را در این زمینه انجام دهید. در اینجا چند نکته برای شما آورده شده که کمک می کند بهترین تصمیم را در ایده راه اندازی کسب و کار خود بگیرید.

  • محصولاتی  با تقاضای بالا و رقابت کم پیدا کنید
  • به روش هایی فکر کنید که سایر فروشگاه های تجارت الکترونیکی انجام نمی دهند، و شما با انجام آن کار ها فروشگاه تجارت الکترونیک خود را نسبت به سایرین برجسته می کنید.
  • از فروشندگان برای تبلیغ محصول در وب سایت خود مالیات دریافت کنید. درآمد و سود شما باید به اندازه کافی باشد تا اطمینان حاصل شود که تجارت شما می تواند در دراز مدت پایدار باشد و رشد کند.

شما همچنین باید بستری را برای فروشگاه تجارت الکترونیک خود انتخاب کنید. ساده ترین راه برای شروع استفاده از WooCommerce است .

5. یک وب سایت عضویت ایجاد کنید

کارهای اینترنتی پولساز

وب سایت های با امکان عضویت با فروش اشتراک های ویژه برای دسترسی به محتوای برتر و ویژگی های انجمن یکی از بهترین کار های برای کسب درآمد و یک ایده راه اندازی کسب و کار مناسب می باشد. به جای تکیه بر درآمد تبلیغات، می توانید به کاربران خود اجازه دهید مستقیماً با عضویت و پرداخت اشتراک تبلیغات را مشاهده نکنند و از تمام امکانات وب سایت شما به صورت دوره ای استفاده کنند.

انواع مختلفی از وب سایت های عضویت وجود دارد. به عنوان مثال، برخی از وب سایت های عضویت به کاربران امکان دسترسی به محتوای منحصر به فرد را فقط برای اعضا می دهند. برخی دیگر به کاربران امکان دسترسی به امکاناتی را می دهند مانند ویژگی های انجمن مانند تالار گفتگو، گروه فیس بوک و یا غیره را می دهند.

شما باید یک طرحی مناسب برای وب سایت عضویت خود درست کنید. این طراحی  باید آنقدر با ارزش باشد که کاربران جذب آن شوند و هزینه اشتراک آن را پرداخت کنند.

تعداد زیادی نرم افزار برای درست کردن امکان عضویت وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند هر نوع سایت آنلاین با امکانات مورد نظر را به راحتی ایجاد کنید. می توانید مدل های اشتراک مختلفی را انتخاب کنید، کاربران را مدیریت کنید، پرداخت آنلاین را دریافت کنید و بسیاری امکانات دیگر.

6. یک وب سایت دراپ شیپینگ (Drop Shipping) ایجاد کنید

دراپ شیپینگ ترکیبی از بازاریابی همکاری در فروش و تجارت الکترونیکی است. اصولاً شما یک فروشگاه اینترنتی ایجاد می کنید تا کالای دیگران را برای دریافت کارمزد یا کمیسون بفروش برسانید. در این روش شما نیاز به مدیریت موجودی کالا یا حمل و نقل که یک فروشگاه آنلاین در گیر آن است ندارید و به راحتی کسب و کار خود را می توانید شروع کنید.

بزرگترین مزیت راه اندازی این نوع کسب وار شروع با حداقل سرمایه گذاری و دردسر بدون هیچ مشکلی است. با این حال، دارای  یک نقطه ضعف است و آن این است که شما باید سخت تلاش کنید  تا محصولات دیگران را با بهترین سود برای خود به فروش برسانید.

بیشتر مشاغل در این حوزه در نهایت شروع به فروش محصولات خود می کنند تا تجارت خود را متنوع کرده و سود خود را افزایش دهند.

7. یک سایت کاریابی آنلاین ایجاد کنید

سایت شبیه پونیشا

یکی دیگر از کارهای اینترنتی پولساز ساخت وب سایت کاریابی است. وب سایت کاریابی آنلاین به شما کمک می کند افراد متقاضی کار را با کارمزد کم با کارفرما در ارتباط قرار دهید.

تعداد زیادی موتور جستجوی شغل آنلاین وجود دارد، به این معنی که برای برجسته سازی کاریابی خود باید طرحی خاص پیدا کنید. به عنوان مثال ، می توانید یک هیئت مدیره شغلی به طور خاص برای توسعه دهندگان وب سایت و یا حیوانات خانگی ایجاد کنید.

شما می توانید برای هر لیست شغلی ارسال شده توسط کارفرمایان هزینه کمی دریافت کنید و به شرکت ها لیست های متعدد یا جویای کار برای بارگذاری رزومه خود ارائه دهید.

 

8. یک وب سایت شبیه پونیشا بسازید

یک وب سایت شغل کوچک به شما این امکان را می دهد با اتصال کارفرمایان به فریلنسرها و پیمانکاران درآمد کسب کنید. با این کار می توانید بر اساس قیمت کلی شغل و یا فعالیت ذکر شده درآمد کسب کنید. وب سایت های معروفی در این زمینه وجود دارند که می توان به پونیشا اشاره کرد.

در واقع، با این ایده راه اندازی کسب و کار شما به عنوان یک فرد رابط بین کارفرمایان و فریلنسرها عمل خواهید کرد. برای هر کاری مبلغی توسط کارفرمایان پرداخت خواهید شد و شما پس از گرفتن کارمزد، بعد از اتمام کار بقیه پول را به فریلنسرها پرداخت خواهید کرد.

9. یک متخصص SEO شوید

ایده راه اندازی کسب و کار سئو

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو به دارندگان وب سایت کمک می کند بازدیدکنندگان بیشتری را از موتور های جستجو دریافت کنند. این یک مهارت است که نیاز به یادگیری مداوم و تطابق با آخرین روند ها و شگرد ها دارد. متخصصان سئو می توانند آژانس های شخصی خود را اداره کنند، به عنوان فریلنسر کار کنند یا به عنوان یک کارمند تمام وقت به یک شرکت بپیوندند.

با راه اندازی وب سایت های موفق خود یا دریافت گواهینامه های آنلاین می توانید به یک متخصص SEO تبدیل شوید، این شغل یکی دیگر از کارهای راه اندازی کسب و کار پولساز است. شما می توانید مشتریان خود را در وب سایت های کارفرمایی مانند پونیشا پیدا کنید و با آن ها در ارتباط باشید.

سئو صنعتی است که در آن رقابت بسیار زیاد است و شما باید از بهترین ابزارهای سئو موجود در بازار نهایت استفاده را ببرید. همچنین لازم است تکنیک های اساسی سئو وردپرس، ابزار تحقیق کلمات کلیدی و ابزار بازاریابی محتوا را بیاموزید و از آن ها بهترین استفاده را بکنید.

10. یک وبلاگ غذایی یا آموزش آشپزی بسازید

سایت آموزش آشپزی

وبلاگ های غذا و دستور العمل ها یک ایده راه اندازی کسب و کار و یک نوع وبلاگ نویسی پر سود و یک فرصت عالی برای تجارت آنلاین هستند. وبلاگ های غذا و دستور العمل ها از روش های مختلفی برای درآمد زایی استفاده می کنند مانند استفاده از Google AdSense ، بازاریابی افیلیت، فروش کتاب های دستور العمل یا راه اندازی فروشگاه آنلاین .

شما باید در مورد غذا و آشپزی اشتیاق داشته باشید. این یک جایگاه رقابتی است ، بنابراین شما باید به روش هایی فکر کنید که وبلاگ غذایی خود را منحصر به فرد و جالب کنید.

11. یک توسعه دهنده وردپرس شوید

وردپرس محبوب ترین سازنده وب سایت در جهان است. آمار قابل توجهی از کل وب سایت های موجود در اینترنت را پشتیبانی می کند. این بدان معنی است که میلیون ها کسب و کار در سراسر جهان با استفاده از این سیستم عامل وجود دارد.

این استفاده گسترده به این معنی است که تقاضای زیادی برای توسعه دهندگان وردپرس در بازار وجود دارد. وردپرس یک نرم افزار منبع باز است، به این معنی که هر کسی می تواند برای آن کد بنویسد، پوسته ایجاد کند و افزونه های وردپرس  خود را بسازد.

به عنوان یک توسعه دهنده وردپرس، می توانید به شرکت های برتر وردپرس، مارک های معروف وردپرسی بپیوندید یا آژانس توسعه وردپرس خود را راه اندازی و اداره کنید.

شما باید PHP ، JavaScript ، CSS و HTML را بیاموزید. کتاب ها، آموزش های ویدئویی وردپرس، دوره های آنلاین بسیار زیادی وجود دارد که به شما در شروع این کار کمک می کند.

12. یک بازار آنلاین بسازید

یکی دیگر از ایده های راه اندازی کسب و کار  آسان برای شروع تجارت، ایجاد یک وب سایت بازار آنلاین است. این وب سایت ها با اجازه دادن به کاربران برای ایجاد فروشگاه های کوچک و فروش محصولات خود درآمد کسب می کنند.

برای جذب فروشندگان، می توانید محصولات و یا خدمات با تقاضای بالا و با رقابت کمتری انتخاب کنید. با ارائه تجربه کاربری و پشتیبانی بهتر، پلتفرم خود را برای فروشندگان و مشتریان منحصر به فرد و جذاب کنید.

13. یک طراح گرافیک شویدکسب درامد از طراحی گرافیک

طراحان گرافیک با ایجاد تصاویر، لوگو های تجاری، طراحی وب سایت، صفحات فروش و موارد دیگر درآمد کسب می کنند. این یک صنعت عظیم با تعداد زیادی فرصت شغلی است که جزئی از کارهای اینترنتی پولساز حساب می شود.

برای تبدیل شدن به یک طراح گرافیک ، شما باید بیاموزید که چگونه از ابزارهای طراحی حرفه ای مانند Adobe Illustrator ، Photoshop و غیره استفاده کنید. بسیاری از مدارس، آموزشگاه ها و دانشگاه های آموزش حرفه ای دوره هایی برای کمک به شما در شروع کار دارند. پس یک ایده راه اندازی کسب و کار گرافیست شدن است.

14. یک وبلاگ مد ایجاد کنید

آیا به جدیدترین اخبار در زمینه مد علاقه دارید؟ می توانید از این علاقه برای ایده را اندازی کسب و کار و ساختن یک وبلاگ مد و کسب درآمد استفاده کنید.

وبلاگ های مد تعداد زیادی از تبلیغ کنندگان و مارک های برتر را به خود جلب می کنند. آنها نه تنها به شما امکان می دهند درآمد کسب کنید ، بلکه می توانید یک برند تأثیرگذار نیز بشوید و از مزایا هایی مانند پوشاک رایگان، دعوت به نمایش های اختصاصی و موارد دیگر بهره مند شوید.

15. یک بازاریاب محتوا شوید

بازاریابان محتوا با تولید محتوای مفید و بسیار جذاب به مشاغل کمک می کنند تا محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند. همه مشاغل برای جذب مشتری به محتوا نیاز دارند. تقاضا برای بازاریابان محتوا بسیار زیاد است و انتظار نمی رود به این زودی ها این روند کند شود و یا از بین برود.

بازاریابان محتوا در نوشتن محتوا تبحر دارند، آن ها فقط یک بلاگر ساده نیستند. آنها متخصص یافتن ایده های محتوایی هستند که بازدید کنندگان و مشتریان بالقوه بیشتری را به یک وب سایت بیاورد. از بهترین ایده های راه اندازی کسب و کار بازاریابی محتوا است.

16.یک متخصص PPC شوید

PPC مخفف تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک است که به آن تبلیغات کلیکی نیز گفته می شود. که در آن تبلیغ کنندگان با کلیک کاربران بر روی آنها تبلیغات مبلغ را دریافت می کنند. با این حال، همه صاحبان مشاغل نمی دانند که چگونه این کمپین ها را به طور موثر انجام دهند تا حداکثر سود را ببرند.

کارشناسان PPC به مشاغل کمک می کنند تا کمپین های تبلیغاتی پرداخت به ازای هر کلیک را در سیستم عامل هایی مانند Google AdWords اجرا کنند. آنها به پیدا کردن کلمات کلیدی و ویژگی های مناسب برای به حداکثر رساندن ROI در تبلیغات کمک می کنند.

با مطالعه مطالب موجود در اینترنت می توانید PPC را بیاموزید. برنامه های صدور گواهینامه آنلاین نیز در این زمینه وجود دارد که می توانید برای نمایش مهارت های خود استفاده کنید.

برای یافتن مشاغل PPC ، می توانید از وب سایت های فریلنسینگ معروف استفاده کنید که در آن ها کارفرمایان زیادی به  دنبال متخصصان PPC هستند.

17. پادکست را شروع کنید

راه اندازی پادکست

پادکست ها یک سری نمونه از فایل های صوتی است که کاربران می توانند برای دانلود و گوش دادن مشترک شوند. پادکست یک ایده راه اندازی کسب و کار عالی برای ایجاد یک تجارت آنلاین موفق با فرصت های فراوان برای رشد است.

پادکست ها از طریق تبلیغات، حمایت مالی، مشارکت و بازاریابی افیلیت درآمد کسب می کنند. شما باید برای پادکست خود موضوعی پیدا کنید که جالب و جذاب باشد ، بنابراین  باید پادکست خود را بی نظیر کنید.

18. یک وب سایت بررسی ایجاد کنید

ایجاد یک وب سایت بررسی یکی دیگر از فرصت های خوب کسب و کار آنلاین است و یکی از کارهای پولساز اینترنتی است.

با این حال ، این یک صنعت کاملاً رقابتی است و به این معنی است که شما باید یک جایگاه خاص با رقابت کم پیدا کنید. شما می توانید از طریق بازاریابی شرکت های همکاری در فروش، نمایش تبلیغات یا انتشار بررسی های پرداختی درآمد کسب کنید.

19. خرید و فروش نام دامنه

نام دامنه برای ایجاد یک وب سایت لازم است. با این حال، به محض ثبت نام دامنه، مجاز به استفاده از آن برای مدت زمان دلخواه هستید. بسیاری از کار آفرینان نام دامنه ها را به امید فروش آنها با قیمت بالاتر ثبت می کنند، که این کار بسیار شبیه به کار مشاورین املاک است. خرید دامنه های پرطرفدار یکی از کارهای پولساز اینترنتی است.

این تجارت آنلاین نیاز به سرمایه گذاری و صبر زیادی دارد زیرا در حالی که منتظر پیشنهاد هستید، نام این دامنه ها را حفظ خواهید کرد. این یک تجارت کاملاً رقابتی است و شما باید تا آنجا که می توانید قبل از ورود در مورد آن بخوانید و اطلاعات لازم را کسب کنید. پس خرید سایت فروش دامنه یک روش راه اندازی کسب و کار می باشد.

20. خرید و فروش وب سایت های فروش محصولات

ساخت وب سایت ها و کسب درآمد از آنها بسیار آسان شده است. این امر باعث شده است که بسیاری از کارآفرینان از سراسر دنیا وب سایت های موفقی ایجاد کرده و آنها را مانند سایر مشاغل دیگر بفروشند.

وب سایت هایی مانند Flippa منبع بسیار خوبی برای خرید و فروش وب سایت های مستقر هستند. قبل از سرمایه گذاری در این ایده راه اندازی کسب و کار مطمئن شوید که تحقیق خود را به صورت کامل انجام داده اید. شما منابع زیادی را در Flippa پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کنند اصول را یاد بگیرید.

21. یک وب سایت حراج ایجاد کنید

ایجاد وب سایت مانند eBay ، یکی دیگر از ایده های آسان برای راه اندازی کسب و کار آنلاین است. اصولاً شما وب سایتی ایجاد می کنید که بستر خرید و فروش محصولات از طریق حراجی های آنلاین را در اختیار کاربران قرار می دهد.

شما می توانید محصولات خود را برای حراجی ها اضافه کنید یا به فروشندگان دیگر اجازه دهید مزایده های خود را برگزار کنند. برای هر مورد حراج می توانید از فروشندگان یک مبلغ ثابت یا درصدی به عنوان مالیات دریافت کنید.

22. یوتیوبر شوید

اگر دوست دارید فیلم بسازید و به دنبال ایده راه اندازی کسب و کار هستید، یوتیوبر شدن یک فرصت عالی تجاری است. YouTube بزرگترین پلتفرم میزبانی ویدئو در جهان و همچنین دومین موتور جستجوی محبوب و جامعه جهانی گسترده از سازندگان محتوا است.

به هر کسی امکان می دهد فیلم های خود را بارگذاری کند ، کانال ایجاد کند و از طریق تبلیغات، حمایت های مالی و معاملات درآمد کسب کند. برخی از یوتیوبر ها سالانه میلیون ها دلار درآمد کسب می کنند و هزاران نفر از یوتیوبر ها هستند که درآمد شش رقمی کسب می کنند.

شما در هر موضوعی می توانید فیلم بسازید. می توانید وبلاگ های شخصی، کانال های آموزشی مختلف، بررسی های ویدیویی، کانال آشپزی یا تقریباً هر چیزی را که فکر می کنید بارگذاری کنید.

23. یک اینفلوئنسر اینستاگرام شوید

اگر دوست دارید عکس بگیرید و فیلم بسازید، پس باید اینستاگرام را در ایده راه اندازی کسب و کار خود نظر بگیرید تا یک تجارت آنلاین پر درآمد را راه اندازی کنید. کاربران اینستاگرام از طریق حمایت مالی، قرار دادن محصول و موارد دیگر درآمد قابل توجهی کسب می کنند و اینستاگرامر شدن یکی از کارهای پولساز اینترنتی است.

برای شروع به یک دوربین و برخی مهارت های اساسی ویرایش عکس و خلاقیت نیاز دارید. پس از آن شما برای ارسال منظم مطالب جدید به یک استراتژی سازگار نیاز دارید. شما باید هنر استفاده از هشتگ ها را برای ارتقا پست های اینستاگرام خود و به اشتراک گذاشتن آنها در وب سایت خود برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و فراتر از اینستاگرام تسلط داشته باشید.

شما همچنین به یک وب سایت با صفحه فرم تماس نیاز خواهید داشت، بنابراین تبلیغ کنندگان می توانند برای خرید پلن ها با شما تماس بگیرند.

24. ویرایشگر ویدیو شوید

اگر دوست دارید فیلم بسازید و ویرایش کنید اما نمی خواهید یک کانال YouTube راه اندازی کنید ، باز هم می توانید از مهارت های خود برای کمک به مشاغل دیگر استفاده کنید. به دلیل محبوبیت بی نظیر ویدیوهای YouTube و Facebook و سایر مشاغل در سراسر جهان به متخصص هایی نیاز دارند که بتوانند فیلم های خود را ویرایش کنند.

می توانید با جستجوی ادیت فیلم در وب سایت های فریلنسینگ شروع کنید. در ابتدا ، شما با مشتریانی تصادفی کار خواهید کرد ، اما اندکی بعد چند مشتری دائمی خواهید داشت که به شما کار کافی را می دهند تا بتوانید هزینه های خود را تأمین کنید. سپس می توانید با راه اندازی آژانس خود ایده راه اندازی کسب و کار خود را عملی کرده رونق بخشید و یا فریلنسر های دیگری را برای کمک به خود استخدام کنید.

25. گوینده شوید

راویان استعداد صوتی را در اختیار سازندگان ویدئو، سازندگان فیلم و سایر تولیدکنندگان محتوای دیجیتال قرار می دهند. بسیاری از کانال های YouTube به طور فعال به دنبال افرادی هستند که برای ویدیوها گویندگی کنند. برخی از آموزش های صوتی اولیه می توانند به شما کمک کنند تا به راحتی شغلی سودآور را شروع کنید.

شما برای ضبط صدای خود به یک میکروفون با کیفیت خوب و نرم افزار ضبط صدا نیاز دارید. سپس می توانید فایل های صوتی را برای مشتریان خود ارسال کنید، بنابراین آنها می توانند از آن ها در ویدیوی های خود استفاده کنند.

می توانید در وب سایت های فریلنسینگ شغل پیدا کنید و خیلی سریع مشتری مداوم پیدا کنید.

26. پشتیبانی فنی ارائه دهید

آیا دوست دارید در مجامع فناوری به مردم کمک کنید؟ اگر این کار را انجام دهید، می توانید با صرف وقت اندک برای رفع مشکل افراد پول دریافت کنید. بسیاری از مشاغل آنلاین به طور فعال به دنبال ارائه دهندگان پشتیبانی فنی برای کمک به مشتریان خود هستند. پس این یک ایده راه اندازی کسب کار خوب است.

در واقع ، شما فقط باید با محصول آشنا شوید و شروع به پاسخگویی به سوالات کنید. بسیاری از شرکت ها برای پاسخگویی به سوالات مشتری از گپ زنده یا سیستم تیکت پشتیبانی استفاده می کنند. اغلب این مشاغل از راه دور هستند ، به این معنی که می توانید از خانه خود کار کنید.

27. یک متخصص بازایاب شوید

متخصصان بازاریاب به مشاغل کمک می کنند تا مشتریان جدید پیدا کنند. آنها این کار را با استفاده از ابزارهای حرفه ای مانند OptinMonster برای گرفتن لید یا افزایش نرخ تبدیل انجام می دهند.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد بهترین و آسان ترین ایده های راه اندازی کسب و کار آنلاین را که در واقع می توانید آز آن ها درآمد کسب کنید و کارهای اینترنتی پولساز را ایجاد کنید، را به شما معرفی کرده باشد.

ایا در حال حاضر با وجود رقبای قدرتمند می توان در فضای اینترنت کسب و کاری راه اندازی کرد؟

قطعا جواب ما بله هست تمامی شرکت های بزرگ ضعف های مدیریتی دارند که شما می توانید با راه اندازی یک کسب و کار تخصصی ضعف های ان ها را پوشش داده و مزیت های رقابتیتان به کاربر نشان دهید

ایا می توان، بدون سرمایه کسب کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟

یکی از مزیت های کسب و کار های اینترنتی اینه که حتما شما نباید بودجه زیادی داشته باشید تا بتونید یک بیزینس راه اندازی کنید

برای توسعه و بهبود کسب و کار چه میزان زمان لازم است و چه فعالیت هایی باید انجام داد؟

بهبود کسب و کار را باید از همان ابتدا اغاز کنید و قبل از راه اندازی سایتتان برایش برنامه ریزی کنید ولی زمان نتیجه گرفتن نسبی است و بستگی به میزان فعالیت های شما دارد.

برچسب ها : فروشگاه آنلاین اینترنتی بازاریاب حامی

علاوه بر وب سایت می توانید از حامی روی دستگاه های اندرویدی خود استفاده کنید


حامی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید